mondesomnis
Em dic Jordi Borràs, sóc psicòleg i sóc el responsable dels Cursos/tallers de somnis. Des de fa anys faig servir els somnis com a eina terapèutica (per a les persones que venen a la meva consulta, però també en el meu propi camí de creixement personal). Els considero una magnífica font d’informació per al coneixement d’un mateix i una eina molt poderosa en els processos de canvi profund.
Apart de rebre la formació acadèmica, i com a via de desenvolupament, vaig voler explorar la meva creativitat a àmbits ben diversos (en el teatre, en el món dels còmics i la il·lustració, com a músic i cantant, etc.) mentre, paral·lelament, m’implicava en diferents tallers i processos terapèutics (gestalt, bioenergètica, xamanisme, tai-chi, ioga...) amb un propòsit clar d’autoconeixement. Vaig rebre les ensenyances del ioga dels somnis tibetà de la mà del Lama Tenzin Wangyal Rínpoche, així com la seva autorització per transmetre la pràctica.
Sóc membre de l’Associació Catalana Transpersonal i representant a Espanya i Portugal de la International Association for the Study of Dreams. He estat vinculat a diferents mitjans de comunicació, interessat en la divulgació d’un estil de vida més equilibrat i amb esperit de recerca: he assessorat i he intervingut a la sèrie de 13 programes Somiers de TV3 i col·laboro, entre d’altres, a L’Ofici de Viure de Catalunya Ràdio.
qui sóc
algú que no ha travessat l’infern de les seves passions,
no les ha superat mai - c.g. jung